about-01
شما شایسته «ایران زمین» هستید …!
ما برای سالهایی که خون دل خورده و روزگار گذرانده ایم تا این بنای ماندگار را در شهرمان خوی، تقدیم نگاه زیبای شما بکنیم، حضور شما را می طلبیم!
about-02
"ایران زمین" بلندترین، لوکس ترین و باکیفیت ترین مجتمع
یک بنا ... یک بنای رؤیایی برای دوست­داران تنوع! بنایی نمایانگر هویت بصری شهر خوی! بنایی که مزین به نام “ایران زمین” است
هدف ما چست؟

باید جهان را بهتر از آنچه که تحویل گرفته ایم تحویل دهیم، خواه با باغچه ای سرسبز یا بنایی ماندگار و جاودان

برای ماندگار شدن نسل حاضر در ذهن فرزندان این سرزمین وارد عمل شدیم  و سال ها را سپری نمودیم، خشت روی خشت گذاردیم و تار و پود این بنای ماندگار را بر پایه ی آنچه شما لایق آن هستید برهم تنیدیم، باشد که با تمام توان بر رونق شهر و کسب و کارتان تاثیری هرچند کوچک داشته باشد.

از مشاوران، معماران و مجریان نیک اندیشی که این بنا به دست توانمند آنها ساخته شده است، سپاسگزاریم.

emza
خالص بروکی میلان —  رئیس هئیت مدیره
broki-khales
تیم ما

با تیم با استعداد، ماهر و دوستانه ما ملاقات کنید! اینها افرادی هستند که همه بخش های پروژه ما را مدیریت کرده اند. ما با هم یک کار بزرگ و مهم انجام می دهیم؛ طراحی، ساخت و ساز برای مردم.

zaki-boroki

یک قدم برداشته شد با یک ایده و اندیشه نو آغاز و با عشق به وطن تداوم یافت تا در دل ایران زمین با همراهی و همدلی علوم مدیریت و مهندسی و نیز همنشینی تعهد و مسئولیت اثر ماندگاری بار دیگر به نام ایران زمین خلق شود. این بنا برای شما ساخته شد تا دل هایمان شاد و شهرمان خوشحال شود؛ تحقق رویا ها و رسیدن به آرزو ها را با آرامش خاطر و حس اعتماد و اطمینان همگام نمودیم ولی این پایان کار نیست، لحظه خدمت رسانی نوین و شایسته به هموطن تازه آغاز گردیده است.

زکی بروکی میلان
مدیرعامل
درباره ما

شما شایسته «ایران زمین» هستید …!

ما برای سالهایی که خون دل خورده و روزگار گذرانده ایم تا این بنای ماندگار را در شهرمان خوی، تقدیم نگاه زیبای شما بکنیم، حضور شما را می طلبیم!

دیدار شما موجب قوت قلب ماست و ما تلاش خواهیم نمود تا قدمهایتان را ارج نهاده و با حفظ برند ارزش آفرینی کنیم. در مراحل پایانی این پروژه عظیم، تلاش نموده ایم تا با استفاده از بومی سازی سیستم مدیریت دانش طبق استانداردهای بین المللی، سیستم مدیریت بهینه را جهت سهولت استفاده کرده تا حس خوب خرید را برایتان به ارمغان بیاوریم.

باشد قدمی هرچند کوتاه در راستای رشد شهرمان برداشته باشیم.

در معرض بازدید

نمای کلی از مجتمع

پخش ویدئو
آشنایی با ما

معرفی بخش های مختلف مجتمع ایران زمین

ما برای هرگونه همکاری با شما مشتاق هستیم! ما می توانیم روابط بلند مدت و سودمند دو طرفه برقرار کنیم و شریک قابل اعتماد شویم.

افتخارات و گواهینامه های ما

نظرات مهندسان درباره مجتمع ایران زمین
مهندس حاجیلاری

شرکت آلفاکن با بهره گیری از آخرین متد فنی مهندسی و رعایت استانداردهای روز دنیا، مجتمع تجاری ایران زمین خوی را به روش بتن آرمه اجرا کرده است.

مهندس محمد تقی حاجیلاری
مدیرعامل شرکت آلفاکن
naemi

ثبت نام مجتمع تجاری ایران زمین (شهرستان خوی) در جشنواره ارزیابی نشان تعالی سلامت، ایمنی و محیط زیست فرصت مغتنمی فراهم ساخت تا در جریان بازدید و ارزیابی این مجتمع شاهد برآورده شدن بسیاری از انتظارات ما در رعایت موارد مذکور باشیم.

دکتر کاظم نعیمی
عضو کمیته ارزیابان و دبیر جشنواره نشان تعالی HSE
مهندس روژه ساطوریانس

مدیریت برتر، تفکرات منطقی و آینده نگری کارفرمای محترم این پروژه باعث موفقیت در افزایش مقام در سطح کشور بوده است و آرزومندم تا تمامی کارفرمایان ساختمانی در سراسر کشور از کارفرمایان ساختمانی برتر کشور الگو برداری نمایند.

روژه ساطوریانس
مهندس تأسیسات پروژه