رستوران مجتمع ایران زمین خوی مکانی برای ثبت خاطرات قشنگ

آخرین رستورانی که در آن غذا خورده­ اید را بخاطر دارید؟

احتمالا همین الان خاطرات زیادی برایتان زنده شد!

خاطرات تلخ و یا شیرین به همراه عزیزانتان…

بله…رستوران ها تنها مکانی برای غذا خوردن نیستند!… بلکه محل هایی هستند برای ثبت خاطرات قشنگ در کنار عزیزترین همراهانتان…!

و برای همین است که همه چیز یک رستوران از کیفیت غذاها گرفته تا دکوراسیون و نیز نحوه برخورد مدیران آن با مشتری می­ تواند بهترین و زیباترین خاطرات را برای مشتری رقم زند…!

یک رستوران می­ تواند آنقدر خاص و منحصر بفرد باشد که حتی بهانه ­ای برای تفریح و سفر گردشگران نیز محسوب گردد.

محبوبیت یک رستوران تنها در کیفیت غذاهایش خلاصه نمی­ شود، بلکه اثری که در ذهن مشتریان می گذارد، وابسته به عوامل مختلفی مانند نحوه سرو غذا، دارا بودن از تنوع فراوان غذایی، طعم و کیفیت مطبوع غذایی، داشتن فضایی دلنشین، معماری زیبا و… می ­باشد. امروزه با گسترش ارتباطات، طبیعتا رستوران­ ها نیز سعی در بروزرسانی خدمات خود دارند که مهمترین هدف از این بروزرسانی­ ها تلاش در جهت سپری نمودن اوقاتی خوش برای مراجعه­ کنندگان می ­باشد.

هر چقدر یک رستوران از فضای گرم و صمیمی­ تری برخوردار باشد، بر جذابیت آن در نزد مشتری افزوده خواهد گشت.

دکوراسیون یک رستوران می ­تواند قدیمی و کلاسیک و یا مدرن و امروزی بوده و نیز غذاهایی که درآن سرو می­ شوند، نیز می ­توانند سنتی و یا خارجی باشند.

نکته حائز اهمیت در این خصوص، این است که هرچقدر یک رستوران تنوع را در تمام جوانبش در نظر بگیرد، به محیط دلپذیرتری برای مشتریان تبدیل خواهد شد. این تنوع هم شامل منوی غذایی و هم نحوه چیدمان و دکوراسیون آنجا می­ باشد.

اگر قصد دیدار از شهر زیبای خوی و دیار شمس و پوریای ولی را داشته باشید، حتما گذرتان به مرکز این شهر خواهد افتاد. مرکز خوی جاییست که شما می­ توانید از آن به هر نقطه از شهر وصل شده و از دهها مکان تاریخی این شهر دیدن نمائید.

آنچه که در گذر از مرکز شهر خوی، توجهتان را به خود جلب خواهد نمود، وجود یک مجتمع تجاری مهم به نام “ایران زمین” است که مجهز به انواع امکانات و از جمله یک رستوران بسیار لوکس و زیبا می ­باشد.

این رستوران با ظاهری دلنواز و چشم­ اندازی عالی  مشرف به خیابان­ های اصلی شهر، در خدمت شهروندان خویی و نیز مسافران و گردشگران سایر شهرها و کشورها می ­باشد.

سازندگان این رستوران سعی نموده ­اند تا سلایق افراد مختلف را در طراحی این رستوران در نظر گرفته و بتوانند طبق نظر و خواسته همه افراد جامعه اعم از دوستداران مکان های سنتی و نیز علاقمندان به فضاهای امروزی اقدام به ارائه خدمات نمایند.

همچنین تنوع غذایی در این رستوران بگونه ­ای است که هر مشتری بارها و بارها خواستار مراجعت به این مکان و بهره ­مندی از تنوع فراوان آن است.

این رستوران علاوه بر دارا بودن از منوی متنوع غذایی و ظاهری زیبا، ویژگی منحصر بفرد دیگری نیز دارد که آن قرار گرفتن قسمتی از آن در فضای باز و بخشی دیگر در فضای بسته می ­باشد. بی شک دارا بودن از این امتیاز به تنهایی موجب منحصربفرد و هیجان انگیزتر شدن آن خواهد شد.

علاوه بر آن، این رستوران سعی نموده است تا با هدف تمرکز بر رفع نیازهای مشتریان بتواند محیطی فوق ­العاده برای مردم عزیز فراهم نماید و تلاش مدیران این مرکز همواره در جهت خلق و ثبت لحظه ­های زیبا و بیادماندنی در ذهن مخاطبان بوده، بطوریکه مشتریان از انتخاب خود رضایت کامل داشته و این مکان را محلی امن برای ثبت اتفاقات قشنگ زندگی و نیز تجربه طعم­ های متفاوت و خوشمزه در کنار عزیزانشان بدانند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه شما