دعوت مجتمع تجاری ایران زمین خوی از شرکت ها و نمایندگی های فعال در حوزه برندینگ

امروزه تقریبا همه افراد جامعه با مفهوم برندینگ آشنا بوده و می دانند که منظور از یک برند، یک نام یا نشانه و علامتی است که با هدف متمایز نمودن یک کالا از سایر کالاها بوجود می آید و اصلی ترین هدف از شکل گیری یک برند، احترام به اصل برتری تفاوت ها بوده است.

اهمیت یک کالای مارک دار تا جائیست که عرضه کنندگان آن کالا نیز رفته رفته در دید مشتری تبدیل به برند می شوند و چه بسا مراکزی که اقدام به حمایت از فروشندگان محصولات برند می نمایند، نیز به مرور به عنوان مراکز خرید و فروش کالاهای برتر، شناخته خواهند شد که قطعا این برتری بخاطر کیفیت بالای آن کالاها و خدمات خواهد بود و نه فقط یک نام و عنوان خالی!

از آغاز فعالیت مجتمع ایران زمین نیز، برنامه های ویژه ای جهت حضور کالاهای خاص و شناخته شده در این مرکز، اجرایی شده است که هدف از این برنامه ها ایجاد رضایت مندی در مشتریان عزیز و نیز برخورداری آنها از کالاهای باکیفیت می باشد.

 در تداوم برنامه های مرتبط با برندسازی، تلاش مدیران این مرکز بر آن بوده است تا تسهیلات ویژه ای را برای علاقه مندان به فعالیت در این زمینه اختصاص دهند که این امتیاز علاوه بر شهروندان خویی، اهالی سایر شهرها و کشورهای همسایه را نیز شامل می شود.

لذا این مرکز در نظر دارد تا در طی روزهای آتی فراخوانی جهت دعوت از شرکتها و سازمانهای علاقه مند به فعالیت در حوزه برندینگ ارائه نماید.

امید است این مجموعه، با ایجاد بستری مناسب جهت مطرح شدن شرکت های فعال در این حوزه، بتواند گامی هر چند کوتاه در زمینه برندسازی و نیز ارائه کالاهای با کیفیت بردارد، تا هم صاحبان مشاغل و هم مشتریان خواهان برخورداری از کالاهای با کیفیت و خاص، این مجتمع را محلی برای ارائه کالاها و خدمات خاص و برند دانسته و نیازهای متنوعشان در این مکان بطور یکپارچه تامین گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه شما