این بنا را برای شما ساخته ایم…!

الان دیگر همه شهر می دانند که منظور از این بنا، کدام بناست!

و همه می دانند که مجتمع تجاری ” ایران زمین” واقع در مرکز شهر خوی، فقط برای شما ساخته شده است.

بله …خود خود شما! حتما می پرسید چرا؟

در ادامه این متن به شما خواهیم گفت که چرا “ایران زمین” برای شما ساخته شده است و نه هدف دیگری!

خب… اول از همه می ریم سراغ مرز شهرمون!

مرز رازی رو که هممون می شناسیم و می دونیم که چقدر پرازدحامه. و همه هم می دونیم که دلیل ازدحام همیشگی مرز رازی واسه اینه که مردم ما طرفدار اجناس برندند! و این تمایل به تهیه اجناس برند از ترکیه، یه مشکلی رو به همراه داره! اون هم خروج بی رویه ارز از کشوره!

حالا حتما می پرسید این چه ارتباطی با “ایران زمین” داره؟! نکته همین جاست!

چون “ایران زمین” زمینه ای فراهم کرده که علاقه مندان به برندینگ بتونن با خیال راحت تو این مجتمع به فعالیت بپردازند. و برای همینه که می گیم ” ایران زمین” برای شما ساخته شده!

این مجتمع با موقعیت خاص قرارگیری اش در مرکز خوی یعنی پرترددترین نقطه شهر و با تمرکز بر برندینگ، این امکان رو فراهم کرده که دوستداران اجناس ترک و برند، دیگر نگران رفت و آمد دائمی به ترکیه نباشند…

خب..برگردیم به مرکز شهرمون!

ترافیک همیشگی، نبود پارکینگ در دسترس و نیافتن سرویس بهداشتی! مشکلاتی بودن که همه ما مواقعی که به قصد خرید به این نقطه از شهر می رفتیم، باهاشون مواجه می شدیم!

و حالا “ایران زمین” یا بهتر بگیم بنای خودتون، این مشکلات رو برطرف کرده و با خدمات متمرکزی که ارائه میده از قبیل ( هایپرمارکت، پارکینگ طبقاتی، سرویس های بهداشتی، رستوران، فودکورت، فودهال و روف گاردن) تونسته کاری کنه لذت خرید تو مرکز شهر رو چندین برابر کنه!

راستی گفتیم روف گاردن!…شما از این به بعد می تونید از بام “ایران زمین” که بلندترین نقطه مرکز شهره، همه جای خوی رو ببینید!

آره هرجائی رو که دوست دارین! چون “ایران زمین” متعلق به خودتونه و شما می تونید از هر زاویه ای که دوست دارین، همه نقاط شهر رو ببینید!

شما می تونید غروب خورشید و آسمون پرستاره خوی رو از اینجا ببینید!

چون اینجا در واقع خانه شماست! و بطور شبانه روزی در اختیار شماست…

حالا قبول دارین “ایران زمین” برای شما ساخته شده؟

یه چیزی رو فراموش کردیم بگیم! و اون اینه که “ایران زمین” نه تنها برای خود شما بلکه برای فرزندان شما و آینده فرزندان شما ساخته شده! و قضاوت و پیش داوری رو برعهده خودتان می گذاریم تا خود شما درباره بنای خودتان قضاوت نمائید…

نویسنده: سمیه سیدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه شما